torsdag, april 05, 2007

Gode ben


Oven på en genindflytningsfest var det aftalt, at vi (Jesper, Søren og undertegnede) skulle ud og trille på de smalsporede søndag. Hvis jeg ser bort fra den umiskendelige smag af islay-whiskey i de jævnlige opstød (whiskeyen smagte nu bedste første gang) - en den generelt afmattede krop så blev det nu alligevel til en udmærket tur på ca. 130 km.

Helt samme tur blev det ikke idag, men næsten. 100 km på i forvejen lidt brugte ben fra gårsdagens intervalløb med TRI4. Når dagens blæst tages i tillæg var det faktisk helt udmærket, at Jesper og jeg var i stand til at øge tempoet ift. søndag.

Det er selvfølgelig helt galt at jeg får cyklet mere end løbet i disse dage. Men det er nu engang også ret sjovt at få lidt fart i den smalsporede. Så må løbene komme som de vil. Det skal nu nok gå.

På mandag drager SFL og undertegnede til Tisvilde Hegn for at løbe "Helvede i Nord" for anden gang. Det er et halvmarathon, så det giver da lidt km i benene. Og det er sådan set hele formålet - jeg forventer ikke at skulle løbe stærkt. 1:45 ville være fint.

/Kasper

1 kommentar:

Søren Friis Larsen sagde ...

Ja, det er fremragende, at der bliver gået til stålet og vi er oppe på den store klinge. Ærgerligt jeg ikke kunne slutte mig til jer på gårsdagen trilletur, men jeg glæder mig naturligvis til Tisvilde - mit personlige mål er blot at komme hjem i en tid hurtigere end sidst (det skal nok lykkes tror jeg :-)

Søndag skal jeg runde Hillerød til rutefremvisningen på 1. afdeling af Hot-cup - det gav meget sidst jeg i Dustcup-sammenhæng ulejligede mig til at prøvekøre ruten først, så det er jeg spændt på og det kan forhåbentlig lige nås inden jeg skal til en påskefrokost om eftermiddagen.

Du glemte i øvrigt at nævne den udmærkede tur vi havde tirsdag med Tri4 - det blev da også til to gange på tyren og frem og tilbage for mit vedkommende, så det var også udmærket træning :-)