tirsdag, januar 24, 2006

Tøvejr, jeg vil ha' tøvejr!

Ovenpå søndagens oplevelse af Sørens pigdæk må jeg indrømme, at jeg et par gange har kigget på DMI's vejrprognose. Mit håb har været, at der ville komme massivt tøvejr inden næste søndags SlushCup for at eliminere Sørens udstyrsfordel. Det håb er efterhånden ved at være temmeligt lille :(

Men mens jeg endnu klynger mig til det spinkle håb om et hurtigt omskifte i vejret, kan jeg da i mellemtiden varme mig ved tanken om DustCup der løber fra april til oktober. Ialt 11 afdelinger der netop er blevet programsat på deres hjemmeside - så der er da lidt at tage af.

Jeg håber, at der så i det mindste i DustCup bliver lejlighed til at benchmarke på styrke og ikke på *host*host* grej o:)

/Kasper

1 kommentar:

Søren Friis Larsen sagde ...

Ynk Ynk,

du fejler jo alligevel altid på dårlig forberedelse og udstyrsmæssige svigt - hvad enten det er sol eller regn, så hvorfor skulle på søndag blive anderledes...?

Tufo laver noget, man sprøjter ind i dækkene og som lapper små huller - måske var det noget, der kunne overvejes? Det skulle være ret effektivt, men selvfølgelig ikke i alle tilfælde.

Personligt glæder jeg mig naturligvis bare til endnu en tur på Swalbes Ice Spikes... hmmmm!