lørdag, januar 07, 2006

Ny plan for søndagens Cross-Duathlon

Jeg ved ikke, om det er fordi det er gamle mænd der er ansvarlige for søndagens Craft X-Duathlon. Men i hvert fald er det blevet besluttet at afholde arrangementet på asfalt - såvel løb som cykling. Umiddelbart et total absurd beslutning, fra tidligere afdelinger, SlushCup m.v. er alle jo ganske vant til endda særdeles vanskeligt føre, mudder og pladder.

Beslutningen er imidlertid stadfæstet - og der er intet andet at gøre end indstille sig på den nye situation.

Det er frit cykelvalg og det betyder selvklart, at rigtigt mange stiller op på deres racercykler. Det er jo ikke svært at se fordelene herved, når det er ren tempokørsel på asfalt.

Skiftet betyder, at jeg må revidere min strategi. Den har hidtil været at lægge mig bag Søren og så benytte hans første styrt til at stikke fra ham. Nu hvor han kører på smalsporet racer og vi kører asfalt skulle han helst ikke længere styrte - så nu må strategien simpelthen være at forsøge at hægte mig på i løbet - men værre endnu på cykelturene. Der er ingen regler f.s.v.a. draft, så hvis jeg kan holde mig 20 cm bag Søren hele løbet, så skal jeg vist være yderst tilfreds :-)

Goddamnit - ASFALT...ARGH!

/Kasper

Ingen kommentarer: