tirsdag, december 27, 2005

Off season is off

Sneflokke kommer vrimlende / hen over Diger trimlende - og alligevel er det lykkedes at genoptage en nogenlunde regelmæssig træningsindsats. Det er også stærkt tiltrængt. Knæerne knirker, benene slæber og farten - hvis man overhovedet kan bruge det begreb - er, så alle kan være med.

Men nuvel, man skal jogge før man kan spurte, og vi har jo svoret at være tidligt i form, så 2006-sæsonen kan blive gylden og bære os mod nye højder. Derfor er det også med determineret mine, at Jesper og jeg har genstartet vores morgenløbeture. På egen hånd fik jeg bevæget mig rundt i mine barndommens gader den 22. og 24., og her til morgen trodsede Jesper og jeg vintervejret og fik humpet en tur rundt i Københavns mørke gader iført flere lag tøj end der var ederdunsdyner og madresser under prinsessen på ærten i H.C. Andersens eventyr.

Konklusion: der er plads til forbedring. Men mens løbeformen langsomt bygges op, svømningen holdes vedlige og der kastes længelsfulde blikke efter den enkeltstartscykel, som forhåbentlig er i hus, når asfaltsæsonen starter, så kunne jeg jo passende montere årets aero-dynamiske julegave: en flaskeholder til montering bag sadlen. Vigtigste funktion: intimidering af modstandere. Meget fiks lille sag med plads til to dunke, min elskede, men hidtil ubrugte CO2-pumpe og en ekstra CO2-patron. Altsammen i læ af ens røv. Sehr praktisch!

Ingen kommentarer: