onsdag, april 19, 2006

Støvet har rejst sig!

I flot vejr startede sæsonens første 1. afdeling af DustCup her til aften - jeg havde egentlig bestemt mig for at lade min ømme skulder hvile og først hoppe på Cup'ens 2. afdeling. Men det ville naturligvis være noget pjat - smerte er jo blot svaghed der forlader kroppen og hvem ville dog sige nej at få åreladet noget smerte på sådan en næsten sommerlig aften?

DMK havde stablet en fin afdeling på benene i Geel skov - en fantastisk, men meget teknisk krævende rute med krævende nedkørsler over mange rødder. Skulderen gav ikke mange problemer og benene var faktisk hæderlige efter mandagens ½-marathon. Morten, Janos og Jeppe kunne jeg naturligvis ikke følge med, men synes selv jeg havde et godt løb (og Morten overhalede mig trods alt ikke på vej til sin fornemme 2. plads i motionsklassen - tillykke, tillykke).

Temperaturen var fin så jeg tænkte, at jeg ville give de korte bukser sæsonens mtb-debut - og det var også glimrende mens løbet stod på. Blev dog fælt koldt at stå og vente på at vi kunne klappe af Morten (desværre glemte de at råbe holdnavnet op, det havde vi ellers set frem til ;-) og håbe på en lodtrækningspræmie - ikke mindst fordi det blev halvmørkt og begyndte at småregne. Så turen hjem var pænt kold. Men det ændrer ikke ved den glædelige nyhed: mtb-sæsonen er startet, støvet har rejst sig!

Ingen kommentarer: