lørdag, marts 11, 2006

Søren er klar!

Søren og jeg var lige en kort tur rundt på kryds og tværs af Hareskoven idag. Formålet var at få lidt fornemmelse for underlaget, der jo er en afgørende faktor.

Søren var særdeles godt kørende idag, både teknisk og hastighedsmæssigt. Og med nye gearvælgere og de notoriske pigdæk så var udstyret tilsyneladende også optimalt til imorgen. (Én kunne i et svagt øjeblik snart ønske, at SFL også fik lov at opleve punkteringer under konkurrence :-) ). Indtil flere gange måtte han ligefrem vente på mig i sporet - ikke gode tegn!

Sørens enorme træningsvolumen den sidste tid kan man kun være imponeret over, og det lader jo heldigvis også til at det giver mærkbare resultater. Set i det lys vil jeg være tilfreds med ikke at sætte mere tid til ift. Søren end jeg vandt med sidste gange. Da jeg også vandt forrige gang ville jeg således med rimelighed kunne kalde mig den samlede vinder :-)

For mit eget vedkommende har de sidste dage været arbejdsramte med deraf følgende utilstrækkelig og uregelmæssig søvn, træning og ernæring. Det er vist for sent at gøre noget ved det med træningen, søvnen håber jeg at kunne indhente i nat og nu vil jeg tage til 4 års fødselsdag og carbo-loade i boller og lagkage :-)

/Kasper

Ingen kommentarer: