mandag, marts 06, 2006

Craft eller O ?

Som det ses i højre spalte er det lange orienteringsløb ”I troldens fodspor” i planen for den kommende søndag. Arrangør er "De Barske" og Maria og Jesper er allerede tilmeldt. Løbet er meget i stil med Lyhnes Langfærd som Jesper og undertegnede fornøjede os med forrige weekend.

Alternativet ville være at løbe/cykle Craft X-duathlon på søndag. Men den slags korte sprintdistancer er jo ikke helt så relevant træning forud for Isterød og FEM.

Søren - spørgsmålet er, om vi ikke bare skulle hoppe på et dejligt langt og svært orienteringsløb, ”Troldens fodspor” i Sorø Sønderskov – og lade Craft være Craft? What say you?

/Kasper

1 kommentar:

Søren Friis Larsen sagde ...

Quelle outrage! Dårlig træning til FEM?! Craft er da ikke træning - det er konkurrence - og lige siden du satte mig på første løbestræk sidst har jeg trænet med ét mål for øje: hævn!

Jeg har meldt mig til, sat de rigtige pedaler på, planlagt, hvornår jeg skal checke ruten ud forinden - there's no stopping me this time.

Bakker du ud af retur-opgøret kan jeg kun anlægge én fortolkning... så jeg forventer naturligvis, at du stiller til start or so help you God.

/Søren