torsdag, august 18, 2005

Brændt barn skyr ikke ilden

Weekendens udfordring i Aabenraa var større end ventet - men dermed blev erfaringshøsten forhåbentlig også tilsvarende større.

Derfor har jeg også i min tørst for at gøre det bedre besluttet at tilsidesætte al mådehold og fornuft og forsøge en ½-ironman i Jels på søndag. Som Batman lærer before he returns: "why do we fall? So that we can learn to pick ourselves up again"...

Udstyret med en større realisme sætter jeg mig nu kun ét mål: gennemførsel.

Jeg forventer, at hvis jeg kan disponere kræfterne bedre under svømningen denne gang og har det godt når jeg kommer op af vandet så kan jeg stødt og roligt slide mig selv gennnem 90 km på cyklen og 21 km på løbeben. Forhåbentlig vil pinslerne vare i omegnen af seks timer - og forhåbentlig vil smerten først melde sig senere end i Aabenraa.

Nu er der blot tilbage at fortsætte den mentale forberedelse - og booke en aftale med sofaen søndag aften...

2 kommentarer:

Kasper Carøe Olsen sagde ...

Du er jo sindsyg :)

/Kasper

Anonym sagde ...

Det er da godt nok benhårdt:)