tirsdag, september 04, 2007

Vinterplanen

I erkendelse af, at planer er vigtige - og forpligtende planer er vigtigst, er det vist på sin plads at redegøre for planerne for efteråret.

Der skal nogle gode lange løb i kalenderen. Newline Skovmarathon er en nyklassiker som jeg vil fornøje mig med for tredje gang. I år handler det alene om at nyde turen og genfinde fornøjelsen ved de lange ture. Øvelsen bliver at nå at få lidt volumen på træningen inden dette marathon - uden at øge for progressivt og dermed risikere skader. Det har mildt sagt stået sløjt til i lang tid.

(Ultra)socialmarathon nytårsaftensdag ligger helt fast i kalenderen. Det bliver også tredje år.

Om jeg finder lyst og lejlighed til igen at lege med Søren til X-Duathlon holder jeg stadig en dør på klem for. Det var jo en fornøjelse i høj klasse da jeg her i foråret satte tingene på plads :-)

Sidst, men ikke mindst, går turen i marts/april igen til et træningsophold på Club LaSanta.

3 kommentarer:

Søren Friis Larsen sagde ...

Det må snart være det mest citerede link på internettet - live in the now :-)

Men godt at høre løbeturene skal tilbage på dagsordenen. Jeg håber også at få optimeret noget distancetræning til Newline Skovmarathon. Socialmarathon har jeg endnu ikke taget stilling til endnu :-)

Der kan dog næppe herske tvivl om, at jeg vil gøre mit yderste til at stille til samtlige xduathlons i top-shape, med optimal preracediet og taper :-)

Kasper Carøe Olsen sagde ...

Jeg arbejder målrettet på at gøre dette link til den reference der fremkommer hvis man indtaster Søren Friis Larsen på søgemaskiner. Tak for lejligheden til at hjælpe dette projekt yderligere på vej :-)

Anonym sagde ...

Skal du have hjælp til lidt søgemaskineoptimering så vi kan få den op som nummer 1 i Google? :)