tirsdag, januar 16, 2007

Opdateret A-raceplan for 2007

Med stor glæde kan jeg her til aften konstatere, at alt tyder på at det er lykkedes mig at lægge min klamme hånd på én af de kun 100 ekstra pladser til IM Frankfurt '07 som i går morges kl. 9 blev udbudt.

Stævnet har været udsolgt i månedsvis og datoen har længe været meldt ud, så der var run på og de 100 pladser var revet væk i løbet af et kvarter. Sikke populær den slags pinsler er blevet!

Det er imidlertid fantastisk at det er lykkedes at komme med, da jeg desværre er forhindret i at deltage i IM Nice efter at stævnet blev flyttet en uge og nu ligger oveni et stort svømmestævne i KBH, som jeg har lovet at hjælpe med at arrangere og deltage i. Min A-race plan for 2007 er altså nu ikke længere IM-Lanzarote-Nice-Fredericia, men Lanzarote-Frankfurt-Fredericia. Det bliver forhåbentlig stort. Frankfurt er kendt for at være et velbesøgt og godt stævne med en hurtig rute, så der bliver forhåbentlig lejlighed til at sætte en tid under 12 timer (hvis det skulle glippe i Lanzarote ;-)

Desuden kender jeg en af de andre danske deltagere, som kører dernede for anden gang. Der er også et andet dansk navn på startlisten fra Tri4, men hende kender jeg ikke - endnu.

En anden særdeles glædelig nyhed - som måske ikke alle vivamus-følgere har hørt - er, at Jesper, naturligvis, er klar til at dele IM-Lanzaroteoplevelsen med mig. Så det bliver forrygende at få følgeskab af ham og Maria, når det for alvor går løs. Og kender jeg ham ret så vil han ikke vise nåde, hvis han ser sit snit til at hive sejren hjem. Det kommer han nu ikke til :-)

3 kommentarer:

Kasper Carøe Olsen sagde ...

Hej Søren,

Tillykke med pladsen. Jeg kan forstå, at du som konsekvens melder fra til såvel Sjælland Rundt som North Sea Beach i den anledning. Lidt tyndt, men det var jo selvfølgelig også en hård omgang sidste år.

Til gengæld lyder det hyggeligt, at der er en Tri4-pige med. Det bliver jo en rigtig tøsetur.

/Kasper

Søren Friis Larsen sagde ...

Hahaha, altid frisk i mælet ;-)

Ja, man kan jo desværre ikke være to steder på én gang - men alternative forslag til en "Triple '07" modtages naturligvis med kyshånd.

Som alternativ til Sjælland Rundt overvejer jeg at køre Väneren rundt - det er ligeledes 300 km og ligger bedre i planen. Var det noget?

Hans Henrik Knudsen sagde ...

Også tillykke med pladsen herfra Søren. Alene dine udgifter til starter i næste sesson må jo svare til en hel carbon-ramme!

Väneren ligger desværre dårligt i min kalender, men jeg er frisk på Sjælland Rundt efter at have kørt den korte distance sidste år. Og hvem ved om ikke der også kan lokkes et 1/2 marathon ud af benene dagen efter, hvis Kasper skal have selskab på den jyske vestkyst... Måske kan Jesper også lokkes med i år?