lørdag, juni 10, 2006

Grus i maskineriet

DustCup'ens 4. afd. var en hård omgang og mit løb gik langt fra så godt som den forrygende 3. afd. Ruten var teknisk over mit niveau og jeg måtte flere steder af cyklen - også enkelte gange uden at jeg havde planlagt det, hvilket resulterede i at jeg krydsede målstregen med mudder i ansigtet og blod ned ad benet - med andre ord i det ægte DustCup-look.

Desuden var 4. afdeling jo den første af to dobbeltrunder, så man kørte 2 timer + omgangen færdig. Det betød for mit vedkommende fire omgange (som var rigtig lange) på 2½ time, hvilket placerede mit nogenlunde mit i feltet. Janos var bedre i stand til at holde Team HardOns fane højt - han vandt motionsklassen og nåede som den eneste i motionsklassen 5 omgange. Han kunne således køre sidste omgang i ensom majestæt og sikre HardOn vores retmæssige plads øverst på podiet - den plads som Morten ellers har været fast leverandør på, når han har deltaget. Stærkt kørt!

Den efterfølgende uge har været vældig stille træningsmæssigt for mit vedkommende. Dels fordi jeg har haft rygende travlt på arbejdet, men også for at benene og hovedet skulle være frisk til i dag lørdag, hvor den står på DM i sprint-triathlon i Ganløse. I'll be racing the stars - selvom Thorbjørn Sindballe nok racer på en anden planet end mig...

Ingen kommentarer: