tirsdag, september 27, 2005

Ikke mere træning

Weekendens DTU-Adventurerace nærmer sig med hastige skridt. Og som det åbenbart altid er, så lægger man sig især i de sidste uger voldsomt i træningsselen.

Men jeg kan mærke, at det nu er tid til at holde inde hvis overbelastningsskader skal undgås. Efter barmarkstræningen i torsdags har jeg været godt øm i den ene baldemuskel og ned i benet. Og søndagens omtrent 85-90 km på cykel, og de sidste par dages hver især ca. 50 km samt o-løbet idag har sat sine spor: Benene er trætte.

Så fra imorgen kl. 0800 efter svømning er der ikke yderligere træning før det går løs - jeg dropper således barmarkstræningen på torsdag. Jeg kender mig selv godt nok til at vide, at hvis jeg først møder frem, så kan jeg ikke lade være med at give mig selv 100 %. Så det er nok bedre at jeg bliver hjemme :)

Der er iøvrigt nyheder på vej om en substitut for Jesper - men det må følge imorgen. Stay tuned :)

/Kasper

Ingen kommentarer: