mandag, september 01, 2008

Tri nu også på mtb

En weekend med fantastisk sensommervejr og to gode konkurrencer - kan det blive meget bedre? Lørdagen bød på en rask svømmetur rundt om Christiansborg. 2 km i selskab med adskillige tidligere olympianere og samlet set 600 vandhunde. Tiden er endnu ikke offentliggjort, men det var en fornøjelse at svømme rundt i hovedstaden.



Søndag gik det løs ved Buresø til Haretris Off Road Triathlon 2008. Super vejr, super lokation, super race. Jeg havde en rigtig god følelse hele vejen rundt - dvs. det var hårdt hele tiden på den gode måde. De 900m svømning, en god tur på mtb og afsluttende 10km på den meget kuperede løberute var superfed.
Resultatmæssigt var jeg flyvende i forhold til sidste år, hvor jeg led lidt på løbet - jeg forbedrede mig i alle tre discipliner og skar 11 minutter af sluttiden fra sidste år. Ikke dårligt. Jeg kunne have taget et minut mere på cyklen, hvis jeg ikke måtte en tur i græsset efter et sammenstød med en anden deltager som jeg kørte sammen med på anden omgang. Det kostede en eger, men jeg var lynhurtig oppe som en ninja, da jeg fandt ud af at hjulet kunne køres på.

Jeg hentede et par slutplaceringer på det afsluttende løb og det er altid en stor fornøjelse, da det tidligere har været her, jeg har måttet aflevere placeringer.

Ingen kommentarer: