lørdag, november 03, 2007

Klar til en rolig dag i skoven

Omend registreringen først sker på dagen, så har det nu i nogle dage ligget helt fast, at Skovmarathon i Hillerød bliver med min deltagelse.

Det er tredje gang jeg deltager - og jeg ser som de foregående år frem til, at St. Dyrehave er klædt i efterårets prægtige farver. Skulle det regne lidt mindre end sidste år er det såmænd også i orden.

Som det tidligere har fremgået, så er det ikke målet med søndagens tur at løbe stærkt - men alene at få en god lang tur ud af det. Formen er ganske enkelt ikke til yderligere ambitioner. Særligt mangler der lange træningsture - de sidste ligger i april-maj. Så jeg satser på at genfinde glæden ved de lange stræk - så der igen kan komme lidt længere løb i loggen.

Vi må se hvordan det går. Er jo endnu ikke udgået på et marathon eller derunder - og har ikke fantasi til at forestille mig, at det skulle ske i morgen! :-)

/Kasper

Ingen kommentarer: