søndag, november 04, 2007

En tur i skoven...

Jeg ved ikke om jeg skal le eller græde. Det er naturligvis stærkt tilfredsstillende, at min blotte deltagelse i Newline Skovmarathon kan fylde Søren Friis med så megen ærefrygt, at han helt vælger at melde fra og dermed lave en DNS. Omvendt er det jo vanære på Vivamus-navnet. Det er dog trods alt en formildende omstændighed, at Sørens tilmelding var som TRI4-medlem.

Men selvom jeg måtte kigge langt efter Søren i startfeltet var det en helt fantastisk tur i St. Dyrehave. Vejret kunne ganske enkelt ikke blive bedre. Høj sol fra en skyfri himmel og helt vindstille. Skoven er som bekendt i sin skønneste dragt i denne tid - så det var alt i alt en stor fornøjelse.

Turen gik helt som planlagt - kørte i komfortgear, og kom i mål i 3:58. Det vigtigste var dog, at turen gik let og - efter forholdene - ubesværet. Stik mod sædvane gik de første km fint, jeg havde ikke overspist morgenmaden denne gang og havde set så meget frem til turen, at mismodet ikke fik tag i mig før jeg blev varm.

I'm back!

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej Kasper.

Godt at se dig i løbeskoene igen og godt at høre du havde en super tur i går.

Jeg selv havde et fornuftigt løb indtil 9 km før mål, hvor det kolde vand ved det seneste depot slog min mave i stykker. Tiden blev forøget med 15 min, så jeg var ikke helt tilfreds.

Skal du med til Rudersdal marathon den 18. nov.?? Det er i samme stil som Socialmarathon med fartholdere. Den hurtigste gruppe er på 4 timer. Hvis du ikke er tilmeldt skal du omgående kontakte Tor (fra dourun) og tilmelde dig. Der var seneste tilmelding i går.

Der er også Weinekes 600 marathon den 1. dec. Endnu en gang skal jeg med, så jeg kan nå at få testet alle de sko fra Martin. Det er noget af et renderi at skulle nå alle de km i hver sko :)

Ha´ det.

Mikkel

Kasper Carøe Olsen sagde ...

Hej Mikkel,

Tak for din hilsen og i lige måde.

Endnu er min træningsvolumen for lav til, at det er optimalt at løbe marathon med 14 dages mellemrum. Men 1. december på Lolland (såvidt jeg husker) lyder til gengæld som en god plan.

Passer jo perfekt med, at der så er yderligere én måned til Social(Ultra)Marathon d. 31/12.

Apropos sko - så vandt jeg hovedlodtrækningspræmien i Hillerød...et par nye sko! Doh! :-)

Kasper