fredag, januar 04, 2008

Aloha Lanzarote

A-race-planerne for 2008 har længe været overvejet. Nu er sigtekornet efter modne overvejelser stillet ind på årets primære mål: IM.

Det bliver et return to the island. Jeg har netop løst tilmeldingsgebyr til IM Lanzarote. Nice var også i overvejelserne, men det hovedbrud løste sig selv, da det franske alternativ blev udsolgt inden jeg kom til min konklusion. Der er nu blot 100 pladser tilbage på Lanzarote som dermed er den eneste reelle IM-mulighed først på sæsonen 2008.

Det er jeg ok med. Jeg ved nu, hvad jeg går ind til. Jeg kan - hvis formen er til det - jagte Jespers tid og i det hele taget er Lanzarote bestemt et gensyn værd.

Tilbage står bare forberedelserne - målet er, at træningen bliver den mest strukturerede nogensinde. Uhh, det er svært at vente til træningslejren i uge 14-15!

1 kommentar:

Kasper Carøe Olsen sagde ...

Uha - der kan man da tale om at tage tyren ved hornene :-)

Det var jo selvfølgelig svært at blive ved med at finde et stævne, hvortil der ikke allerede knytter sig en DNF :-)

Men tillykke med beslutningen. Det burde sikre motivationen til træningen. Glem ikke de mange lange løbeture!